Regie : Alexandre Bustillo ; Julien Maury
Scenariu : Alexandre Bustillo
Distributie : Beatrice Dalle ; Alysson Paradis ; Nathalie Roussel
Ce ai face daca tot ce ti-a ramas de la marea iubire ar fi copilul lui, scapat ca prin minune dintr-un cumplit accident de circulatie ? Cum ai reusi sa te impaci cu pierderea si sa mergi mai departe, sperand ca fiul tau, pe care nu ti-l va lua nimeni, ti-ar aduce fericirea pe care ai pierdut-o ? Dar, mai ales, ce ai face daca doar cu o zi inainte de nastere o straina ar veni in casa ta si ar incerca sa iti ia copilul nenascut, prin orice mijloc ? “A l’interieur”, pelicula franceza care prezinta o asemenea poveste, este un film excelent. Este unul dintre putinele horror-uri vazute in ultimul timp care m-a speriat. Foarte sangeros, foarte tensionat, regizat alert si foarte “strans”. Fara timpi morti. Spre deosebire de nord-americani, in mare parte datorita influentei italiene – pentru a-l mentiona doar pe Fulci – si al unei cenzuri mai laxe, horror-urile europene sunt adesea surprinzator de violente, spre gore, incalca tabuuri sacre in SUA si pot oferi surprize placute fanilor genului. Nu merg la fel de departe ca horror-urile asiatice (bazate mai ales pe snuff), dar sunt excelente. Socante, surprinzatoare, schimband adesea cliseele din cinematografia americana de gen.
“A l’interieur” este regizat de Alexandre Bustillo (care semneaza si scenariul) si Julien Maury, nume de care sunt convins ca vom mai auzi, si inca de la lansare a surprins placut (premii, recenzii bune, etc). Fara sa aiba actori cunoscuti, fara efecte speciale complicate, fara un buget ametitor, “A l’interieur” reuseste ceea ce alte filme de gen rateaza : sa spuna o poveste buna, socanta, sa te sperie si sa te faca sa iti incui usa in fiecare seara. De mai multe ori. Atmosfera este perfecta pentru un thriller cu puternice accente gore, regia este “stransa” si bine facuta. Este insa extrem, extrem de violent pe alocuri si foarte tensionat. Nu va asteptati la un gore ieftin, este cu totul altceva. Si in ciuda unor mici scapari de scenariu, nu va fi un film dupa care va odihniti bine.
Primele cadre m-au dezorientat. Un copil de cateva luni pluteste in lichidul amniotic, ascuns in uter, iar din voice-over o voce ne spune ca acesta este copilul ei, si nimeni nu i-l va putea lua. Brusc, un soc violent zguduie si inunda cu sange totul, si ne gasim in mijlocul unui accident de masina, cu un singur supravietuitor vizibil : tanara mama, Sarah. Cateva luni mai tarziu, pregatindu-se de nastere, inca incearca sa depaseasca amintirea accidentului in care si-a pierdut iubitul. Dar in noapte dinaintea internarii in spital, o femeie misterioasa ii bate in usa, cerandu-i sa o lase sa dea un telefon. Cum Sarah refuza, necunoscuta – al carei nume nu il vom afla, dar care se dovedeste unul dintre cele mai terifiante personaje negative vazute vreodata – ii spune ca tot ce vrea este copilul. Copil la care ar avea dreptul, copil pe care Sarah nu il merita, copil care are nevoie de o alta mama. Si nici o usa nu o va impiedica sa intre sa isi ia copilul. Necunoscuta, cu un aspect surprinzator de gotic si reactii de o cruzime cumplita, reuseste sa intre in casa, o ataca pe Sarah incercand sa ii scoata copilul din burta cu o foarfeca de croitorie, si doar printr-un miracol mama reuseste sa se inchida in baia de la etajul casei.
Scenariu : Alexandre Bustillo
Distributie : Beatrice Dalle ; Alysson Paradis ; Nathalie Roussel
Ce ai face daca tot ce ti-a ramas de la marea iubire ar fi copilul lui, scapat ca prin minune dintr-un cumplit accident de circulatie ? Cum ai reusi sa te impaci cu pierderea si sa mergi mai departe, sperand ca fiul tau, pe care nu ti-l va lua nimeni, ti-ar aduce fericirea pe care ai pierdut-o ? Dar, mai ales, ce ai face daca doar cu o zi inainte de nastere o straina ar veni in casa ta si ar incerca sa iti ia copilul nenascut, prin orice mijloc ? “A l’interieur”, pelicula franceza care prezinta o asemenea poveste, este un film excelent. Este unul dintre putinele horror-uri vazute in ultimul timp care m-a speriat. Foarte sangeros, foarte tensionat, regizat alert si foarte “strans”. Fara timpi morti. Spre deosebire de nord-americani, in mare parte datorita influentei italiene – pentru a-l mentiona doar pe Fulci – si al unei cenzuri mai laxe, horror-urile europene sunt adesea surprinzator de violente, spre gore, incalca tabuuri sacre in SUA si pot oferi surprize placute fanilor genului. Nu merg la fel de departe ca horror-urile asiatice (bazate mai ales pe snuff), dar sunt excelente. Socante, surprinzatoare, schimband adesea cliseele din cinematografia americana de gen.
“A l’interieur” este regizat de Alexandre Bustillo (care semneaza si scenariul) si Julien Maury, nume de care sunt convins ca vom mai auzi, si inca de la lansare a surprins placut (premii, recenzii bune, etc). Fara sa aiba actori cunoscuti, fara efecte speciale complicate, fara un buget ametitor, “A l’interieur” reuseste ceea ce alte filme de gen rateaza : sa spuna o poveste buna, socanta, sa te sperie si sa te faca sa iti incui usa in fiecare seara. De mai multe ori. Atmosfera este perfecta pentru un thriller cu puternice accente gore, regia este “stransa” si bine facuta. Este insa extrem, extrem de violent pe alocuri si foarte tensionat. Nu va asteptati la un gore ieftin, este cu totul altceva. Si in ciuda unor mici scapari de scenariu, nu va fi un film dupa care va odihniti bine.
Primele cadre m-au dezorientat. Un copil de cateva luni pluteste in lichidul amniotic, ascuns in uter, iar din voice-over o voce ne spune ca acesta este copilul ei, si nimeni nu i-l va putea lua. Brusc, un soc violent zguduie si inunda cu sange totul, si ne gasim in mijlocul unui accident de masina, cu un singur supravietuitor vizibil : tanara mama, Sarah. Cateva luni mai tarziu, pregatindu-se de nastere, inca incearca sa depaseasca amintirea accidentului in care si-a pierdut iubitul. Dar in noapte dinaintea internarii in spital, o femeie misterioasa ii bate in usa, cerandu-i sa o lase sa dea un telefon. Cum Sarah refuza, necunoscuta – al carei nume nu il vom afla, dar care se dovedeste unul dintre cele mai terifiante personaje negative vazute vreodata – ii spune ca tot ce vrea este copilul. Copil la care ar avea dreptul, copil pe care Sarah nu il merita, copil care are nevoie de o alta mama. Si nici o usa nu o va impiedica sa intre sa isi ia copilul. Necunoscuta, cu un aspect surprinzator de gotic si reactii de o cruzime cumplita, reuseste sa intre in casa, o ataca pe Sarah incercand sa ii scoata copilul din burta cu o foarfeca de croitorie, si doar printr-un miracol mama reuseste sa se inchida in baia de la etajul casei.
Tot restul filmului este un joc de-a soarecele si pisica, intre Sarah, plina de sange si ingrozita, ascunsa in baie, stiind ca in curand va naste, si straina care nu ezita sa ii ucida pe toti cei care vin sa o verifice pe viitoarea mama. Si ii ucide foarte “grafic”. Este unul dintre cele mai sangeroase filme vazute vreodata (and that’s saying something). Fara sa cada in gratuit sau ridicol, fara sa devina un banal gore de amatori. Simpla idee de a scoate un bebelus din uter, printr-o "cezariana" de acest fel, este terifianta.
Treptat, aflam mai multe despre motivele intrusei, vedem cum toti cei care incearca sa o ajute pe Sarah sunt ucisi violent, intelegem ca nu exista nici o scapare – cam pana spre final am crezut ca cea care isi doreste copilul nu este umana – intr-o dezlantuire de nebunie si cruzime, totul avand in spate dorinta de a lua copilul nenascut. Iar pentru aceasta ucide, mutileaza, se auto-mutileaza, rezista la rani si atacuri care ar ucide pe oricine altcineva. Totul spus magistral de bine, restrans la spatiul unei case, o tensiune palpabila, cumplita. Ideea unui psihopat ce nu poate fi oprit, desi deloc originala, este tratata de aceasta data intr-o cheie magistrala, ce imbina scenele sadice, socante, cu tensiunea de a sti ca dincolo de usa se afla cineva care vrea sa iti ia totul. Cumva, ajungi sa simpatizezi cu asasina, ajungi sa o intelegi si chiar sa iti fie mila. Iar finalul, cand toate piesele puzzle-ului sunt la locul lor, este pur si simplu insuportabil, o scena de un realism si o intensitate la care am rezistat cu greu.
Greu sa scrii despre o asemenea capodopera a genului fara a spune prea multe despre subiect. Si da, este o capodopera si un semn ca europenii incep sa devina nume mari in cinematografia de profil. Iar dupa ce am vazut si cateva creatii spaniole si italiene, se pare ca ne asteapta numeroase surprize placute. “A l’interieur” este unul dintre cele mai bune horror-uri facute vreodata. Pur si simplu.
41 comments:
cred ca filmul este inspirat de un caz real. acum cativa ani, o femeie insarcinata in luna a noua a fost gasita in casa ei macelarita, si cu bebelusul lipsa. in cateva zile a fost prinsa o femeie care o cunoscuse pe insarcinata pe net, pe un forum despre caini. dupa crima s-a dus acasa si a aratat copilul cunoscutilor, pretinzand ca e al ei.
totul s-a intamplat in us. bebelusul era perfect sanatos, si a fost dat tatalui.
regards,
ws
WS : asta chiar nu stiam, asa mi se pare chiar mai terifiant. Cumplit caz, filmul insa este excelent. Totusi, ce trebuie sa fie in mintea ta pentru asta ?
Pantacruel : am vorbit foarte serios, prefer oricand un horror de calitate decat un sirop lesinat sau o facatura tipica pentru Hollywood. Este genul meu preferat, plus ca este singurul gen pe care il vad impreuna cu consoarta. Iar A l'interieur il recomand oricui, daca are si nervi destul de tari.
Nu, in nici un caz nu m-ai "necajit", dimpotriva, iti multumesc pentru comentariu.
Tarantino nu mi-a spus niciodata nimic. Asta este, am preferintele mele, si nimic mai mult. Nu inseamna ca sunt mai bune sau mai slabe. Nici nu stau sa fac ierarhii de gen : asta este film, asta este "pleava si cliseu". Asa este, gusturile n-ar trebui sa se discute. Numai ca vad ca se discuta...
Cred ca se poate spune ca il respect, dar nu il iubesc. In mare parte datorita dezamagirii numite Kill Bill, care m-a indepartat definitiv de el. Cum spuneam, il respect, se intampla sa ii vad filmele, dar nu este preferatul meu.
Tare de tot. Tarantino este geniu pentru că descăpăţânează câte unul la 20 de secunde, iar horror-urile sunt pleavă şi clişeu. Excelent.
După fraza asta, pot arunca player-ul pe fereastră. Oricum mă gândeam de mult să o fac...
PS - Nu sunt adeptul genului, ba dimpotrivă, dar cunosc câte ceva şi, mai ales, nu văd de ce am da de pereţi cu cei cărora le place. Este libertatea lor...
pentru pantacruel- nu toti prefera filmele cu happy end din simplul motiv ca asa ceva nu exista decat in basme. nu vad nimic rau in a prefera filme care sa-ti ofere posibilitatea trairii virtuale a unor instincte si obsesii care trebuie sa irumpa uneori prin arta, film. Cred ca este de preferat asa decat sa te apuci sa dai cuiva in cap sau sa pretinzi ca furie, violenta, nebunie nu exista. faptul ca exista astfel de idei arata clar ca fac parte din latura noastra neagra si tot meritul fiecaruia este pana la urma sa stie ce s-ar putea intampla si mai ales sa nu repete aceleasi lucruri. Una este sa vezi, alta sa intelegi si altceva sa si pui in practica. Un om normal are ceva interesant care sa-l deosebeasca de animale, ghici ce? constiinta, diferentierea binelui si a raului, dar cum poti face asta daca nu cunosti si raul?
Mie imi place Tarantino! Si nu ca...barbat :D
Pantacruel, sa recapitulam. Tu ai exagerat, ai sarit de trei metri in sus "asta este pleava si gunoi", etc, etc, etc, desi discutia era alta. Totul intr-o maniera la limita jignirii. Multi altii ar fi cenzurat in locul meu, am preferat sa incerc o discutie. O eroare din partea mea, dupa cate vad.
Cat despre lista de regizori din ultimul tau post, cred ca deja intram in penibil. Genul pe care il prefer nu este film si cu atat mai putin arta, dar ia uite la ce ma uit eu... Cam asa ceva. Dupa cum am spus, trist de penibil.
Pacat, ma asteptam la mai mult.
Asa este perfect, ne-am aprins cam tare de ambele parti. Nu iti plac, asta este. Mie imi plac. Restul, vorba ta, e tacere.
Toate cele bune si te mai astept. Mai putin inversunat.
Sigur, te mai astept oricand. Toate cele bune.
Pantacruel, stai domnule calm, nu arunc cu el pe geam, aş avea doar şansa de a fi recuperat de vreunul dintre vecinii mei, care să asculte manele pe el, cuplat la sisteme audio mai puternice decât al meu.
În rest...taberele se formează uşor. Dar eu continui să cred că mi-am exprimat doar părerea :)
Cred că din filme, ca şi din non-filme, poţi afla foarte multe treburi interesante. Totul e să nu cauţi alte lucruri decât pot ele să dăruiască.
Eu nu zic nu nici în faţa unui horror, nici în faţa unui Tarantino, am tot interesul să văd ce are fiecare de oferit, şi dacă nu cumva pot rămâne şi eu cu ceva de pe urma lor.
Drept pentru care am să mă uit în această seară la non-filmul prezentat de Cinabru aici. Iar dacă lucrurile stau aşa cum spune domnia sa, nu am decât să-i mulţumesc că l-a descoperit şi ni l-a arătat şi nouă. :)
Eternel, nu pot decat sa-ti multumesc. A fost surprinzator de multa incrancenare si multe cuvinte care nu-si prea aveau rostul. In definitiv, fiecare se uita la ce vrea.
Vizionare placuta si sa ne spui cum ti s-a parut. Si o sa mai vina. Printre primele, Anatomy si Aftermath.
Pantacruel, Ochii e horror din doua motive care nu tin de gen : e cu Jessica Alba si este cumplit de prost si cliseistic. Daca ai rezistat pana la sfarsit, chiar esti un erou. Nu se mai fac precum cele de odinioara. Uite, daca vrei ceva bun si nu prea sangeros - The Ring.
Stim, stim, doar filme de arta. Chiar nu putem pune punct discutiei ? Chiar te rog.
Oameni buni...
Fiecare are preferinţele sale. Dacă eu ascult Wagner acasă, este doar problema mea. Mă rog, uneori şi a vecinilor, dar nu-i pot da în cap celui de vizavi pentru că nu a avut şcoală de altceva decât de Guţă şi Copilul de Merkur. Pantacruel...ce naiba...pari un tip care să ştie câte ceva...am înţeles pe deplin că nu eşti fanul genului, nici eu, dar văd că mai ai puţin şi îi dai în cap lui Cinabru pentru apetitul său, este drept, mai morbid.
Acum, pana mea, cu sau fără Tarantino, cu sau fără horror-ul prezentat aici, zi-mi şi mie cum naiba ai reuşit să te uiţi la Jessica Alba? E ca şi cum eu aş accepta să mai văd vreun film cu Tom Cruise.
La naiba, nu avem toţi loc sub măslinii ăştia?
Demaio, multumesc. Sper sa avem. Loc sub maslini. Desi vad ca tocmai toleranta asta devine tot mai intoleranta. Prietenii stiu de ce.
Tom Cruise, actor? Yeah, right, la fel ca şi Ben Affleck. Măcar la al doilea pot spune că este un mare actor, la cei peste 1.75 pe care îi are.
Încearcă să târâi şi tu nevasta undeva, în compensaţie. Ştii cum este...cerere şi ofertă. Sunt câteva cinemateci prin Bucureşti, cât vor mai fi şi acelea, nu strică un drum, nu? :)
În rest, dacă este loc sub măslini, haide să stăm frumos sub ei, aşa ne ferim de găinaţ...
Nu inteleg de ce aceasta discutie tot nu se termina. Normal ca intrarea ta "in forta" a fost jignitoare, dar credeam ca s-a depasit momentul. Presupun ca daca pun maine-poimaine un film cu John Liu sau Loren Avedon sunt deja exclus din lumea buna a blogurilor. Sau poate cate un film porno high. Nu-i rau, ca idee.
Despre horror-uri, scriu in categoria "Horror". Despre alte filme, in categoria "Cinema". Adica am facut din start o diferenta. Nu de calitate, ci de gen. Dar reactii de genul : nu suport horror, pleava si gunoi, etc, etc, n-au legatura cu subiectul. Sunt gratuite si de-a dreptul jignitoare. Ca la piata, nu-ti place, nu cumperi. Sau nu-ti place, nu citesti.
Iar oripilarile "vai, cum poti sa te uiti la asa ceva" chiar nu isi au rostul. Le-am mai auzit si din alte parti, mi s-au parut la fel de inutile, si am preferat sa nu mai continui dialogul. Am crezut ca ultimii hippioti au disparut. Vad ca revin in forta.
Dar gestul cu totul exagerat a fost lista de regizori. Ce ar trebui sa spun eu ? Vai, nu il vad pe Eisenstein, nu e Griffith, nu e Murnau, unde e Fritz Lang, etc, etc. Ca in cartier, cand nu poti sa-l bati pe alalalt, il ameninti cu gasca.
Ca o concluzie : horror-ul e un gen care imi place, care inseamna mult pentru mine. Nu fac ierarhii valorice, nu ma oripilez cand vad ceva violent sau crud, nu vad doar filme "de arta". Imi pare rau ca trebuie sa ma explic.
Pantacruel, nene...
Era un spirit de glumă. Explic acum asta, că văd că la tine acasă ninge, deşi s-a făcut zi şi ninsoarea se întâmpla azi-noapte.
Apoi, vorbeam de cinemateci din postura de fapt divers, în acelaşi stil ce adopta gluma. Dar, mă rog, se pare că pe tine te doare foarte tare ceva.
Suburban? Da? Eşti sigur că ai folosit cuvântul ăsta aşa cum trebuie? Nu de alta, dar mie nu mi se pare că mi-aş fi târâit penisul prin coliva ta şi nici femeia nu ţi-am luat-o la un 71 (adică 69 cu un deget în fund). Ăsta este limbaj suburban, ba chiar trivial, şi nu aveam de ce să-l folosesc, da?
Ce dracului, nu reuşim să ne înţelegem? Găinaţul reprezenta ideea că ajunge că ne sar alţii în cap, nu este cazul să ne mai mâncăm şi noi unul pe altul, ăştia care mai deschidem ochii la ceva. Parabola, în cazul tău, are însemnătatea de parabolică, nu, că văd că nu o prinzi deloc?
Sunt sătul să glumesc alături de indivizi ca tine. De fapt, sunt sătul să văd cum săriţi pensaţi la primul cuvânt care pare desprins de pe paginile dosnice ale DEX-ului. Creierele alea când vi le folosiţi, ca să şi înţelegeţi ce vrea celălalt să exprime?
Eu nu ştiu care este problema ta personală cu Cinabru, că se pare că ai una. Dar cu siguranţă mi-am dat seama care este aceea cu tine...
O zi bună.
Cred ca este momentul sa abandonam subiectul si gata. Ca la licitatie, adjudecat. The end.
Nu am cenzurat niciodata pe nimeni, nici macar cand am fost atacat intr-o maniera grotesca. Niciodata. Si sper sa nu fie nevoie sa o fac nici de acum incolo. Daca asta ma descalifica, imi asum aceasta conditie.
Cat despre vizitele tale aici, este pur si simplu optiunea ta. Nimic mai mult. Asa cum am ales sa nu cenzurez nici nu trag de maneca pe nimeni. Regret ca te-ai simtit jignit, Demaio are un stil mai dur (pe care sincer i-l apreciez) dar nu pot sa il cenzurez. Plus ca nu mi se pare atat de ofensator ceea ce a scris el. Nu cu mult mai ofensator decat alte replici.
Gandeste-te mai bine ca greseala care a declansat toata avalansa asta inutila de replici iti apartine.
In fine, este optiunea ta, o respect si iti doresc toate cele bune.
Pantacruel...era opinia mea proprie. Cinabru nu are nevoie de avocaţi, asta pentru că indivizii ca tine pierd din start, nu este cazul să se mai obosească vreunul pentru ei. Se cheamă lipsă de adaptare. Acum, mergi acasă, uită-te în oglindă şi visează că undeva, cândva, ai să fii liber de prejudecăţi.
Yeah, right.
Poţi însă deschide sticla de Sprite, pe spatele ei ai să găseşti un cântecel care-ţi va da curaj. "Sunt singurel/Bing bang"...
Vad ca Pantacruel a ales sa isi stearga toate comentariile. Pentru cei care au ratat telenovela, a fost o intrare prin fault, urmata de o pseudo-discutie fara sens. Terminata in coada de guvid. Asta este.
PS : ca atare, cred ca este corect din partea mea sa il elimin din blogroll. Nu pentru comentariile facute, nu pentru cearta inutila, ci pentru ca la final dovada normalitatii si verticalitatii a fost sa stearga tot ce a scris.
(voi vorbi si eu tot la persoana a 3-a)
intr-adevar, am ales sa ma autocenzurez eu, cel care "am intrat prin fault" la cinabru, spunanadu-i ca ii apreciez blogul, dar sunt socat de apetenta si elanul de care da dovada in fata filmelor horror (nu acesta despre care vorbeste el aici).
am sfarsit (si am meriatat asta, pentru ca am intrat in troaca rafinata a dumnealor) prin a fi tratat ca un infractor, ba chiar jignit grosolan pentru un schimb de idei ceva mai impulsiv.
si de catre cine? de un pseudointelectual, ziarist submediocru din timisoara, un biet moralist de şanţ (unde banuiresc ca isi scalda mizeriile si rumorile) dar si de preabuna gazda a acestui blog, un emotionabil pasionat de "arta", dar in special de filme de groaza "bine facute si exceptionale".
acest comentariu (fiind si ultimul de aici) nu il sterg si nici nu ma astept sa-l cenzurezi :)
Pantacruel, iti promit ca este si ultimul pe care il lasi aici. Deja se tinde spre patologic. Dar cum nu l-am cenzurat pe Demaio, nu voi cenzura nici acest comentariu. Asa este, ai aflat secretul, aici e o troaca unde oamenii fini nu au ce cauta.
"Apreciez" ca ai ales sa iti stergi comentariile, nu de alta dar cititorii eventuali trebuie sa inteleaga, mama lor, ca esti o floare dalba si imaculata, iar noi porci agresivi.
Imi pare rau sa vad ca in cazul tau prima impresie a fost cea corecta. Te-as ruga - de fapt, insist - sa nu mai treci pe aici. Nu are rost sa-ti maculezi geniul, vasta cultura si mai ales stilul atat de elevat cu mizeriile, pleava si gunoiul unui "ziarist submediocru" si unui "emotionabil pasionat de arta".
Repet, nu mai vizita acest blog. Nu este la nivelul asteptarilor tale. Plus ca prin plecarea ta nivelul mediu al cititorilor mei s-ar ridicat brusc. Multumesc.
Pantacruel...eşti exact ceea ce vrei. Sau, mai pe şleau, ceea ce poţi. Nu avem nici o vină pentru nimic. Nu ştiu de nici un jurnalist. Nu ştiu mai ales cine eşti tu să consideri că o terţă persoană este sub mediocră sau pseudointelectualizată. Dar poate că ai dreptate. Însă eu, Cinabru şi alţii nu putem spune asta. Aşa că răfuiala ta cu el, timişoreanul...nu avea ce să caute aici.
Anyway, the answer, my friend, is blowin' in the wind. Ca să nu mă consideri suburban, nu folosesc "blowing" ca derivat al lui "blow me".
Te aves bahta lo.
de ce iubitorii de frumos nu viziteaza bloguri mai siropoase scrise de fete batrane si sa-i lase pe ceilalti sa se uite pe bloguri mai ciudate. si mai ales sa nu ne mai dea lectii despre lume si viata, in conditiile in care frumosul lor se limiteaza la pomi infloriti si pasarele.
Anonim, eşti suburban, ai spus "păsărele". Cine ştie ce mai iese de aici :))
Ce sa iasa, Demaio, troaca rafinata si filme porno cu hamsteri. Cum mai e vremea la Timisoara ? Frig, frig ?
Timişoara, îngheţ la sol. Neuronic, bântuie crivăţul. Hamster gravid. O să am dalmaţieni ai culturii...
:d
Să mă ierţi. Sunt scârbit.
Din pacate, si eu. Pacat ca s-a ajuns aici. Sincer, nu ma asteptam. A fost un episod din blegosfera reala. Preferam sa nu fi fost.
Eh...
Ţi-am mai povestit eu câte ceva şi ai văzut şi tu cu ochii tăi, la mine...
Ar fi trebuit să te pregăteşti. Mai devreme sau mai târziu ţi-am spus că te vei lovi de asta.
Să mai îndrăznesc acum să zic că m-am uitat la acest film, după cum am promis? Şi că din punctul meu de vedere, chiar este un film tare? Şi că nu mi-e deloc jenă să afirm asta?
Nu, nu mai îndrăznesc. :)
Cinabru, mulţumesc încă o dată. Las pentru altădată o discuţie mai avansată despre genul horror, deşi cred că ar fi binevenită cândva.
Eternel, multumesc. Comentariul tau a fost tare linistitor dupa ce s-a intamplat aici. Ca o compresa racoroasa. Ma bucur ca ti-a placut, vad ca din acest punct de vedere cam nimeresc filme ce iti plac.
Indrazneste, indrazneste, ca stim noi cine nu va mai deranja pe aici. Mai ales dupa stergerea de comentarii. Si mai ales pentru ca adevaratele motive sunt, se pare, mai mizere de atat.
Te mai astept, Eternel, oricand. Si multumesc.
Cred ca ati pierdut prea mult timp cu Pantacruel. Schema cu cearta si mesajele sterse a mai facut-o si pe alte bloguri.Mai bine evitati-l.
Anonim, ai foarte mare dreptate. Mai ales ca si motivele reale de aceasta data au fost, sa spunem, jalnice. Sper totusi ca toata cearta, ridicola de altfel, s-a terminat definitiv. Stiu ca este deja un MO pentru Pantacruel. Imi pare rau ca s-a intamplat si aici.
Recomand, in aceeasi directie, Martyrs, Haute tension si Frontiere(s). Horror-urile frantuzesti ruleaza !
Le-am vazut in familie pe toate trei, foarte bune, desi A l'interieur mi-a placut chiar mai mult. Ai dreptate, francezii au inceput sa faca niste horror-uri de exceptie. La fel de incantat sunt si de Thailanda.
Post a Comment