22 Sept 2009

Mac Baren : Virginia No 1


Tutun : Virginia
Aspect tutun : ready rubbed
Aroma : virginie, miere
Tarie : medie
WAF : mediu
Prezentare : cutie 100 grame

L-am fumat prima data la una dintre intalnirile clubului, destul de umed, si rezultatul nu a fost deloc placut. Intepator, limba umflata si dureroasa, ardea prea fierbinte si inconstant. Desi imi plac virginiile, aceasta m-a dezamagit la prima fumata, si am fost convins ca e unul dintre produsele slabe marca Mac Baren. Lasat sa se usuce – imi plac tutunurile ceva mai uscate – Virginia No 1 se schimba foarte mult in bine.

De cand deschizi cutia impresia este favorabila : amestec ready rubbed de virginii, frumos taiate, in nuante de auriu si cafeniu. Mirosul, dincolo de tutun, e de miere putin zaharisita, destul de puternic si dulce, un casing care ar putea sa deranjeze. Mie mi-a placut. Umplu o pipa cu filtru de balsa, dupa ce mi-am uscat cateva grame bune, putin neincrezator tinand cont de arsurile primei experiente, si e o surpriza placuta. Gustul s-a nuantat si s-a temperat, e un tutun mediu ca tarie si cu gust simplu de virginii. Fara surprize, fara schimbari bruste de la jumatatea bolului, arde bine pana la capat si, fumat incet, nu reuseste sa incinga bolul. Dulceata casing-ului se suprapune peste gustul de virginie usoara, intr-un tempo egal, mentinut pana la capatul fumatei. Poate si filtrul a atenuat din intepaturi. Mirosul in camera este placut, dar se risipeste foarte repede.

Concluzie : un tutun bun daca iti plac virginiile cu ceva arome artificiale, dar nu unul remarcabil. Poate chiar putin plictisitor in timp. Si clar un tutun « crudel » daca nu este uscat ceva mai bine. Nu este cea mai buna virginie incercata pana acum, nu este un tutun memorabil, dar merita. Destul de potrivit si pentru intalnirile cu civili (termen imprumutat de la Molia :)) . Desi la aproape aceiasi bani alegi mai bine o cutie de Red Virginia de la McConnell.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...