5 Sept 2008

Freddie Mercury (5 sep 1946 - 24 nov 1991)

Freddie ar fi implinit astazi 62 de ani.

Cu siguranta ca de la Innuendo si pana astazi nu am fi avut Made in Heaven, dar piese de el ar fi ajuns pe unul sau mai multe albume noi. Am fi avut cel putin inca un turneu mondial, cel pentru The Miracle, anulat din cauza starii lui Freddie. Poate si unul pentru Innuendo. Innuendo live - ar fi fost ceva incredibil.

Cu siguranta si concerte pentru noul album / noile albume. Eventual mult asteptatele editari pe DVD ale concertelor din 1970. Piese noi, un proiect solo in gen Barcelona, eventual un musical. Mult asteptatul box-set cu piese rare, inregistrari live, demo-uri, single-uri mai greu de gasit. Hangman eventual. Jesus live. Freddie nu s-ar oprit si nu cred ca trupa s-ar fi oprit. Si nici nu s-ar fi destramat pentru inca mult timp. Asa imi place sa cred. Nu pot sa-mi imaginez cum ar fi evoluat, dar sunt optimist. Si cu siguranta ca pentru cea de a 62-a aniversare Freddie ar fi organizat si o noua petrecere.

Ciudat este ca in cateva zile trebuie sa apara noul album Queen. Fara Freddie. Cu totul fara Freddie. Il astept si nu il astept, pentru ca stiu ca oricat de bun ar fi … nu este Queen.

Sunt foarte rare zilele in care nu ascult Queen. Minim o piesa. De regula mai mult. Foarte rare, si atunci ramane un soi de neliniste deosebit de neplacuta.

Multumesc, Freddie…

Nota : interesant ca Bach s-a nascut tot pe 5 septembrie, dar in 1735.

Foto : Queenzone.com

A scris si Zmeura.





15 comments:

L.P. said...

La stilul de viata pe care l-a avut era imposibil sa traiasca mai mult. Ramane insa muzica sa, arta care cred eu va supravietui din generatie in generatie. Pe de-o parte imi pare rau ca a ales sa tariasca asa cum a trait, dar pe de alta parte nu pot sa nu ma intreb cum ar fi fost muzica lui in conditiile in care ar fi ales un stil de viata "normal" (nu gasesc cuvantul potrivit).

Asa ca ma bucur de muzica sa si... "show must go on"...

Lascaris said...

Cu siguranta ca ne-am fi bucurat de toate aceste lucruri. Chiar si asa, discografia Queen este una dintre cele ma bogate si mai consistente.

impricinatul de corn said...

of, mai bine nu-mi aminteai...

tyler durden said...

E greu sa vorbesti despre el. Cel putin pentru mine. Dincolo de viatza lui personala a lasat in urma o muzica divina. Freddie chiar o sa traiasca pt totdeauna.

Cinabru said...

Ligia : cred ca la el excesul, in toate directiile, a functionat ca la Rimbaud sau Baudelaire. Fara asta, nu cred ca ar fi lasat ceea ce a lasat in urma.

Lascaris : si surprinzator de experimentala si indrazneata, pastrand in acelasi timp un sound propriu si inimitabila. Iar dincolo de discografia oficiala sunt pasionante bootlegurile live.

Impricinatul : si asa prea putini si-au amintit. Macar te-am facut sa asculti mai mult Queen, sper.

Tyler : nu pot decat sa iti dau dreptate si sa-ti multumesc.

Anonymous said...

Freddie 4 lyf!

Cinabru said...

Anonim : yup.

camir said...

ce foto faine ai ales!!
fara el nu mai exista queen, e altceva...

Cinabru said...

Camir : inca nu mi-am dat seama ce, sa fiu sincer. Mi se pare exagerat sa mai foloseasca numele de Queen. Mai ales cand si John Deacon a plecat.

Ameer said...

N'am stiut niciodata date biografice despre Freddie, dar prima caseta pe care am ascultat'o ever (pe la 5 ani) a fost Queen - pentru ca mama era (si e in continuare :P) fana. Si tin minte ziua cand a murit - tot prin intermediul reactiei mamei - a fost prima data cand am vazut'o plangand. In orice caz, privind retrospectiv, Queen inca ar fi avut multe de aratat. Poate as fi reusit si eu sa ii vad live - ca de "noul Queen" nici nu poate fi vorba pentru mine - poate ar fi stiut sa se retraga la timp....cine stie. Devin cam nostalgica, mi'a placut postul tau, dar m'a si intristat putin.

Cinabru said...

Ameer : nu ma provoca sa incep un serial Freddie, desi ideea nu ar fi rea :)
Io voi povesti cat de curand cum am descoperit trupa, poate next week sa postez ceva.

sorin said...

cu siguranta a fost cel mai bun si este ...nici la mine nu trece o zi fara muzica lui fara sa ascult makar o melodie !!!!

sorin said...

cu siguranta a fost cel mai bun si este ...nici la mine nu trece o zi fara muzica lui fara sa ascult makar o melodie !!!!

Cinabru said...

Sorin : si pentru mine Freddie ramane cel mai bun. Si nu prea vad pe cineva care l-ar putea inlocui.

cristi said...

http://www.youtube.com/watch?v=YOJPvxgkvn8&feature=related Salut la toata lumea! Sunt fericit ca inca se mai vorbeste de vechiul queen ! Ce este frumos si lui Dumnezeu ii place!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...