5 Apr 2009

Patru pipe

Am reusit saptamana trecuta sa cumpar de pe Okazii.ro patru pipe straight, in stare surprinzator de buna, fara arsuri si defecte (singura problema ar fi ca mustiucurile a doua dintre ele au urme de dinti). Un Ben Wade (frumos, usor, elegant), o Erika, un Falcon sau ceva asemanator, dar cu sigla Lorenzo (cred) si un no-name. Toate patru fumeaza foarte bine spre excelent, cel mai probabil fiecare va avea cate un tutun dedicat – deja Ben Wade am trecut-o la categoria « doar latakia », in timp ce Erika are sanse mari sa ramana pentru rarele aromatice.

Le-am cumparat de la Marcel Dobos, au venit rapid, foarte bine ambalate si cu un bonus foarte util (doua futacuri englezesti), totul la un pret excelent. Am vazut ca momentan are in licitatii si alte pipe, posibil sa mai vina, aproape sigur voi mai cumpara de la dansul. Il recomand.

Poza este cea de prezentare de pe okazii.ro, vor veni si altele si un articol mai mare despre raftul meu de pipar, cel mai probabil peste cateva zile.


6 comments:

editorcassh said...

frumoase pipe! nu fumez pipe, dar s-avut o casa, un camin şi un scaun de ăla in care te clatini inainte si inapoi, savuram cred că o pipă !

Cinabru said...

Am avut noroc sa le gasesc. Scaun din ala ma tenteaza sa cumpar, camin vrea nevasta-mea, asa ca cine stie, poate in timp ajungem si acolo.

mrg said...

Felicitari pt ele, Cinabru. Sa le fumezi pe-ndelete si sa ai parte de fum rece si tutun pe-ndestulate! Si la mai multe pipe! ;-)

Cinabru said...

Mrg : mersi mult, am adus doua dintre ele la club. Si fumeaza bine. Ai avut dreptate, e greu pana incepi sa cumperi. Pe urma nu te mai poti opri.

http://forum.humidor.ro said...

Sa le pipezi cu placere!
Arata excelent. La mustiuc le poti drege de urmele de dinti cu smirghel fin granulatie 1000 si apoi le dai lustu cu pasta abraziva (te invata mrg)

Cinabru said...

Humidor : multumesc, am avut noroc, sunt frumoase si in stare foarte buna. Poate o sa incerc pe viitor sa le slefuiesc un pic, sigur te voi intreba inainte :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...