23 Jun 2009

H.P. Lovecraft – Prizonierul faraonilor la Editura Bastion



La editura timisoreana Bastion a aparut un nou volum Lovecraft, Prizonierul Faraonilor si alte orori povestite, in traducerea lui Mircea Oprita. Cum am ratat Bookfest-ul din motive obiective (citeste pecuniare) ma rasfat cu mici comenzi online.



Pana sa apara Chemarea lui Cthulhu de la Leda (carte pe care o astept de ceva vreme), Prizonierul Faraonilor e o surpriza foarte placuta. Abia am primit-o de la Tamada, acum o rasfoiesc si incerc sa postez o mica prezentare, mai ampla, cel tarziu saptamana viitoare. Are 16 povestiri, unele cunoscute – Oroarea de la Red Hook, Azathoth, Cabana din ceata, Alchimistul – altele pe care nu le-am citit pana acum. Interesanta si introducerea semnata de acelasi Mircea Oprita.



Volumul poate fi comandat de aici, de pe Tamada.ro. In definitiv, nu poti sa ai niciodata prea mult Lovecraft.

3 comments:

MB said...

Am auzit ca Necronomicon este tot o scriere literara de a lui Lovecraft. Luata in serios de niste psihopati black-metalizati.

feeria said...

Eu am primit cadou cartea la Bookfest. :D
A propos de compensari la cumparaturile ratate, Nemira are online aceleasi oferte ca la Bookfest. In pofida promisiunii solemne facute, tot am facut gaura in buzunar pentru cateva carti. :D

Cinabru said...

Mario Barangea : Necronomicon l-am citit cu multi ani in urma in franceza, inca nu am gasit o editie englezeasca accesibila. Foarte faina, s-a dovedit si foarte influenta. Sunt amuzanti copilasii care sunt magicieni necronomiconi, cred ca Lovecraft ar fi reusit sa rada. Sincer.

Feeria : lucky you :) N-am putut sa iau mai nimic oricum, mi-a pus nevasta interdictie pe buget. Am vazut si io la Nemira, dar paste, murgule, iarba amara, ca nu mai iau nimic prea curand.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...