21 Feb 2010

Am nevoie de un sfat

A fost o perioada cumplit de aglomerata, nici n-am mai apucat sa citesc ceva, darmite sa mai si scriu. Iti vine uneori sa o iei razna, si nu-ti permiti. Am facut niste modificari pe blog, am eliminat mai multe postari, am sters niste categorii. Si cred ca voi mai sterge si altele.

Plus ca simt nevoia unei evolutii, adica domeniu + hosting, plus trecere pe wordpress. Si luptandu-ma cu lipsa mea de timp si excesul de lene, m-am gandit sa cer un sfat.

Am gasit ceva cu 800 de mega de spatiu si 5 giga de trafic, aici. Cum nu ma pricep deloc (dar deloc) vreau si io un sfat. E suficient ? E ok ? Cat de greu e sa-ti pui un wordpress sau ce trebuie ca sa imi mut tot blogul ? Pot sa transfer postarile si comentariile fara sa pierd nimic ?

Sigur ca pentru cineva care se pricepe o fi ridicol, dar pentru mine e criptic. Asa ca astept niste sfaturi si sugestii, poate fac si pasul asta. Multumesc anticipat.

PS : a luat cineva memoriile lui Marino ?

11 comments:

Gingasia said...

Am inteles ca wordpress are mai multe facilitati. Eu as fi vrut sa-mi cumpar un domeniu, stii cum e cand esti la tine acasa!
Succes!

Cinabru said...

Tre' sa o fac si pe asta, desi in ultimul timp parca m-am lasat rapus de lene. Dar vreau sa schimb totul.

dragoş c butuzea said...

mie nu-mi place deloc wordpress-ul, raman la blogspot - mi-e ca o a doua natura.

cat depsre domeniu, e ok sa-ti iei unul. si da, poti sa-ti exporti tot continutul blogului si sa lasi o copie si pe blogspot.

iti poti schimba foarte bine templeitul...

voroncas said...

p.s. tocma' ce-am luat memoriile-i. groasa treaba. le-ncep zilele astea.

Tomata cu scufita said...

Din cate stiu eu, poti sa iti instalezi si blogspotul pe domeniul tau, asta in cazul in care n-o sa-ti placa WP. De obicei lumea e reticenta la WP, io l-am urat de-a dreptul cateva saptamani, si ma simteam chiar instrainata de blogul meu din cauza lui... da' cu timpul te obisnuiesti.
Daca o sa ai nevoie de ajutor, intreaba-ma pe mail si il rog pe prietenul meu sa te sfatuiasca, pentru ca eu sunt... cam ignoranta. ;))

Cinabru said...

voroncas : inca n-am apucat, astept vreo recenzie mai groasa.

Tomata : cred ca abia pe la jumatatea lui aprilie voi face mutarea, pana atunci chiar sunt prins cu alte lucruri. Si nu vreau sa o fac in pripa sau printre picaturi. Plus ca mi-a promis pe atunci cineva asistenta tehnico-juridica. De specialitate. Multumesc mult pentru oferta.

DeMaio said...

WP nu are rival în clipa asta, şi funcţionând pe ambele, ştiu foarte bine ce tâmpenii este Google capabil să producă.
Dacă ai nevoie, pe aici sunt, şi dacă nu pot eu, te dau pe mâna altora :))

Cinabru said...

Multumesc frumos, stiam ca pot apela in caz ca. Deocamdata ma tot gandesc ce si cum sa fac. Astept si niste raspunsuri de la cineva. Vedem. Parca vad ca tot pe blogger imbatranesc.

Izabela said...

Eu am reusit sa-mi transfer toate postarile de pe Blogger (+ comentariile aferente) pe noul blog, utilizand o facilitate oferita de Blogway. Daca vrei sa iti cumperi domeniu, te sfatuiesc sa apelezi la ei. Pret modic (200 ron/an parca) multe facilitati, dar mai ales o interfata destul de user-friendly. Gasesti detalii pe www.blogway.ro

Mi Hai said...

http://ourtimes.wordpress.com/2008/05/08/import-blogger-into-wordpress/

Vezi şi http://www.codeplex.com/bloggerbackup cu care salvezi tot blogul în XML pe care cred că poţi să îl imporţi în wordpress.

Cinabru said...

Va multumesc foarte mult pentru ajutor si sfaturi. Ramane sa iau o decizie in curand, dupa ce reusesc sa ma eliberez de cateva probleme si proiecte urgente. Multumesc tuturor.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...