3 Mar 2009

Nou : Freddie Mercury and Phoebe

Peter Freestone (Phoebe) a fost asistentul personal al lui Freddie Mercury pret de 12 ani, din 1979 pana in 1991. A inceput cu Crazy Tour, noiembrie-decembrie 1979 (unul dintre cele mai bune turnee ale trupei) si a ramas pana la sfarsit. A fost langa cei patru la inregistrari, la concerte, la petreceri.

« Freddie Mercury », cartea scrisa de Peter Freestone in colaborare cu David Evans, este una dintre cele mai bune biografii Mercury publicate vreodata. Gasita in sfarsit, promit o recenzie ampla dupa ce o termin. Omnibus Press, relativ ieftina.

L.E. : Cum deja am primit cateva mail-uri, cartea poate fi cumparata de aici, de pe Tamada.ro. Pe viitor, cand e o carte mai greu de gasit, promit sa pun si link-ul de la inceput.

17 comments:

andibob said...

Hai, până la recenzie mai dă-ne câte un indiciu despre starea lecturii :P

Cinabru said...

Am ajuns pe la jumatate, cam asa. Cartea este excelenta, sa vad ce alte titluri din "seria" Queen mai gasesc. Pusesem ochii pe Definitive Biography si Queen the Early Years. Sa vedem. Sunt multe detalii pe care nu le stiam. Mai dureaza un pic, insa.

DeMaio said...

Super, uite asta înseamnă să ai o pasiune şi să o întreţii. Iar starea lecturii, aşa cum se exprimă un necunoscut pe aici, trebuie să fie udă. Cum, udă? Păi, de la juisarea intelectuală :)
Să ne auzim cu bine, man.

DiAnais said...

Definitive Biography mi s-a parut excelenta...e adevarat ca e posibil sa fi fost influentata de pasiunea, pe atunci adolescentina, pentru Queen. Cartea o tin si acum la loc de cinste in biblioteca...
Ma intrebam, daca pe aceasta de la Omnibus ai gasit-o in Romania?

Cinabru said...

DeMaio : ai mare dreptate, chiar daca exprimata mai aparte. O intretin, ma intretine.

DiAnais : sper sa o cumpar si eu. Asta m-a costat vreo 50 de lei (parca) si daca te tenteaza pot sa-ti dau pe mail linkul librariei de unde am luat-o. Nu l-am pus aici, sa nu mai chitaie deontologii ca fac reclama :)

DiAnais said...

Chiar te rog! Gasesti mailul la profil. Multumesc!

zmeura said...

poti, te rog, sa-mi dai si mie pe mail linkul librariei.

merci tare mult. zmeurablog@yahoo.com

Cinabru said...

Trimis link-ul. Pe viitor, in ciuda deontologilor, cred ca o sa pun si link-ul pentru cartile mai greu de gasit.

Adina said...

Vreau si eu linkul pls thanx. blog_de_carti@yahoo.com

Cat mai ai din carte? Vroiam si eu sa o cumpar, dar am gasit-o doar la amazon.co.uk, unde taxele postale sunt maaari.

zmeura said...

am comandat cartea si in momentul asta o rasfoiesc.

thanks for the tips.

Cinabru said...

Zmeura, ma bucur ca a ajuns. Sper sa-ti placa. S-au miscat repede.

Anonymous said...

Hello si merci pentru pont! Am comandat si eu cartea. Ati epuizat voi stocul (fara repros - bravo voua!), dar sper ca libraria sa primeasca cat de curand alta serie . Abia astept s-o devorez!!! Pana atunci, poate mai impartasiti voi, cei care cititi, impresii. Va dati seama ce film ar iesi din toate cartile care s-au scris pana acum despre Freddie si Queen? Ar fi mai greu cu alegerea actorului principal, e adevarat...

Anonymous said...

Revin putin.Am incercat sa intru pe id-ul meu, Francessca, dar nu-mi mai accepta parola. M-am inregistrat din nou, dar tot degeaba. Cred ca nu deranjeaza pe nimeni daca intru cu "anonim". Dimineata buna tuturor si somnului meu!

Cinabru said...

Francessca : imi pare rau ca nu ai mai gasit cartea, vad ca a avut succes. O sa scriu ceva despre ea saptamana aceasta, s-au aglomerat prea multe si n-am apucat sa o termin. Presupun ca o sa mai aduca pe Tamada, daca tot s-a vandut.

silviu said...

Foarte buna veste cu aceatsa carte! Am sa o caut. Dar astept si recenzia.

Cinabru said...

Silviu : abia am terminat-o, saptamana viitoare incerc sa postez ceva.

Francessca said...

Cand ai timp, poate postezi cate ceva despre carte. Tamada nu o mai are momentan in stoc, asa ca va trebui sa astept. Deci, pana una-alta, ma voi hrani cu impresiile tale. Astept, deci, cu nerabdare noutati. Merci si o zi buna!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...