20 May 2008

Un nou blog – Tutun & Pipa

La inceput i-am citit comentariile pe blogul meu, la posturile in care incercam, amatoriceste, sa imi spun parerea despre anumite tutunuri pe care le degustasem. Cat de reusite erau recenziile, e alta discutie. Dar comentariile mi-au placut. Erau scrise de cineva care se pricepea la pipe si tutunuri, vroia sa invete si vroia sa ii invete si pe altii.

Pe urma am fost anuntat ca fumatorul / comentator si-a facut si blog : Tutun & Pipa.

Un blog aflat la inceput, dar cu putin efort din partea celor interesati ar putea deveni ceva frumos. Un blog pe care am de gand sa il citesc zilnic. Il recomand tuturor celor fumeaza pipa. Sau sunt pur si simplu curiosi. La link-urile de pe Tutun & Pipa veti mai gasi si alte site-uri interesante.

3 comments:

Stefan Dinescu-Craciun said...

Am adaugat linkul dvs pe blogul nostru. Daca doriti puteti face la fel. Adresa noastra este: www.pipaclub.ro Va asteptam pe forumul nostru la adresa: www.pipaclub.3xforum.ro Succes.

Cinabru said...

Am tot amanat inscrierea pe forum. Cred ca ar fi momentul. Multumesc pentru comentariu.

mrg said...

Multumesc pt post si aprecieri. Ne citim deci in continuare :-). Succes

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...