25 May 2012

Cinabru în Adevărul de weekend

In Adevărul de weekend de astăzi am contribuit şi eu cu un mic articol la dosarul Generaţia Pif (pg 14 - 17), ingrijit de Mihai Mincan. Articolul meu este chiar ultimul, cu titlul ”Un Pif prea liberal şi subversiv”, şi arată mult mai bine în ziar decât pe site. Celelalte materiale dedicate fenomenului Pif sunt semnate de Cezar Paul-Bădescu, Mircea Arapu, Dodo Niţă, Alin Palcu şi, fireşte, Mihai Mincan. Aşa că se poate spune că am debutat în Adevărul într-un grup ce mă onorează. Foarte interesantă ideea, şi a ieşit mult mai bine decât mă aşteptasem, mai ales că subiectul este, pentru cei care au prins Pif Vaillant şi Gadget în perioada de glorie, absolut inepuizabil. Sper să nu fie şi ultima oară când se scrie/vorbeşte despre Pif în presa românească, mai ales că la sfârşitul lui iunie vine şi expoziţia. 

6 comments:

adrian ghetiu said...

De aia nu ma mai bagi in seama pentru ca ai ajuns vedeta :)

Jovi said...

Felicitari, Cinabrule!
Si la mai multe articole...

Cinabru said...

Adrian Ghetiu: te bag, te bag, cum sa nu te bag :) Stai sa mai public vreo mie, şi pe urmă dai interviu în Adevarul, cu detalii compromitatoare despre biografia si avatarurile mele.

Jovi: multumesc frumos. Daca mai am oportunitatea, de ce nu, mi-ar placea.

Bogdan said...

Hehe, foarte tare. Felicitari!

Cinabru said...

Multumesc mult. S-ar putea sa mai am o surpriza de gen saptamana viitoare, sa vad daca se si concretizeaza.

Heart Momsen said...

This is a ggreat post thanks

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...