27 Mar 2009

Un site frumos : cameracopilului.ro

Mi-ar fi placut cand eram mic – acum foarte, foarte multi ani – sa fi avut o camera cu peretii plini de desene. Din pacate parintii erau destul de conservatori, asa ca am avut doar o zugraveala in stilul epocii. Foarte cuminte. Foarte plictisitoare. Cu model.

Pe cameracopilului.ro veti gasi un portofoliu impresionant de desene in culori acrilice pentru decorarea camerei copilului. Mie mi-au placut. Si la 250 de lei un metru patrat nici nu este foarte mult.

Noi am rezolvat pe plan local, datorita sotiei, asa ca avem peretii camerei plini de Locomotiva Thomas si prietenii sai, soricei, albinute, ursuleti care prind fluturi, litere si cifre, depouri si sine, ceva ce seamana a Donald Duck si creatii abstracte semnate de copii. Astea sunt mai jos, pana unde au putut sa ajunga. Deocamdata.

Aici veti gasi mai multe imagini. Cred ca o sa-mi rog sotia sa imi deseneze si mie pe un perete un spiridus barbos, fumand o pipa churchwarden. Sa vedem ce iese.

5 comments:

Laviniars said...

Ideea e buna pentru parintii mult prea ocupati cu serviciul. Altfel, le recomand tuturor sa isi deseneze peretii impreuna cu copii, nimic nu se compara cu sclipirea din ochii lor cand vad personajele care se nasc din culori, mai ales ca iau si ei parte la tot procesul. La noi mai e liber tavanul, pe care il pastrez pentru nori, sori, stele si planete :D...

feeria said...

Frumoasa idee, Laviniars, dar depinde si de cat de indemanatici sunt parintii... Totusi, pictezi peretii camerei copilului, trebuie sa iasa "intr-un anumit fel"- frumos, adica. Nu cred ca-i vorba doar de "timp".

Acum cativa ani am dat peste o reclama la un fel de material fosforescent, care se punea pe tot tavanul sau unde voiai pe pereti, iar cand se facea noapte se lumina si ieseau la iveala planetele, constelatiile, sistemul solar. Arata foarte bine, si cred ca as fi fost vrajita de un astfel de decor, in copilarie.
Voi cauta linkul. Ah, si nu era foarte scump.

PS: felicitari pentru schimbarea de decor. :D

Cinabru said...

Laviniars : la noi a iesit foarte fain. Stii tu datorita cui.

Feeria : si noi avem stelute de gen, lipite pe pereti si pe un sifonier. Arata foarte bine noaptea.

Mersi, simteam nevoia sa schimb ceva. Si tema asta mi-a placut din start.

sorin said...

Sper sa-i fac piciului un bazin din sticla umplut cu apa (amestecata cu albastru-verde) care sa ocupe un perete intreg, sa aiba latimea cam de 10 cm (sa fie si bule de aer) si un neon in spatele bazinului pe langa care sa-si poata proiecta diverse teme. Ii topit dupa tot ce inseamna apa si o sarit cam repede peste partea desenelor de pe pereti.

Cinabru said...

Sorin : nu stiu de ce sunt convins ca o sa-i faci :) Ideea e de zile mari, doar ca daca o vede nevasta-mea ma tem ca o sa-mi umple o camera cu apa si o face bazin olimpic.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...