15 Jul 2009

Doi ani

Doi ani deja de cand am scris primul post pe cinabru.blogspot.com, pe 15 iulie 2007. Imi dau seama ca deja sunt unul dintre veteranii pe nisa asta blestemat de frumoasa. Destui s-au retras, din fericire au aparut multe alte bloguri bune, foarte bune, chiar exceptionale, bloguri pe care le-am descoperit in timp si pe care le citesc des cu placere si chiar cu admiratie. Cand gasesti pe cineva care scrie inteligent si bine despre o carte care ti-a placut sau nu – e tare placut.

Doi ani. Nu as fi crezut ca o sa ajung aici. Nu am luat niciodata prea in serios blogul, scriu nepermis de rar, din lipsa de timp si adesea de chef, nu mi-am cumparat domeniu, nu merg niciodata la intalniri cu alti bloggeri, chiar cu cei pe care ii respect si citesc. Pur si simplu nu simt nevoia sa socializez. Nici nu pot spune ca urmaresc blogurile foarte cunoscute, cu trafic intimidant. Blogul este un hobby, nimic mai mult. Nu este o viata in lipsa celei adevarate, nu este meseria de vis. Doar un hobby. Nu mi-am pus vreodata problema sa fiu considerat critic literar, scriitor valoros sau o voce omniscienta, mereu pe baricade, ce nu poate fi ignorata sau contrazisa. Sunt un simplu cititor ocazional. Toata lumea trebuie sa aiba macar un hobby pentru relaxare, la mine s-a nimerit sa fie asta. Printre altele. Sunt consumatorul care cumpara un produs si isi da cu parerea, sincer si fara sa manance rahat. Atat. Cui ii place, multumesc. Cui nu, imi pare rau ca si-a pierdut timpul pe aici.


Pro si contra


Am avut sansa sa descopar numeroase bloguri bune, cele mai multe despre carti (dar nu numai) si am avut destule de invatat. Blogul m-a ajutat sa cunosc virtual numerosi oameni care stiu sa scrie, chiar foarte bine. M-a facut sa descopar cateva titluri si cativa autori care au trecut in fisierul « preferinte ». M-am apropiat de cativa bloggeri, cu care mai discut pe mess sau e-mail. Se stiu dansele si dansii cine sunt. Oameni cu totul speciali. Ceea ce pentru un batran ursuz e nec plus ultra in domeniul interactiunii sociale. Am ajuns sa merg la intalnirile PCB si sa ma simt excelent de fiecare data. Am primit cateva oferte interesante de colaborare, am ajuns chiar sa imi gasesc jobul perfect « din cauza » blogului si, pe scurt, mi-a oferit surprinzatoare sanse.

Dar acesti doi ani nu au fost roz, plini de bucurii si satisfactii. Surprinzator pentru mine cel de acum doi ani am reusit pana acum sa am cateva conflicte si certuri. Oricat as fi incercat sa evit, se intampla. Am regretat cateva, putine la numar. Uneori poate trebuia sa am mai multa rabdare, sa fiu mai calm, mai « we agree to disagree ». Am descoperit insa lumea fascinanta a comentariilor lasate aici. Nu ca m-ar incanta comentariile seci de gen « cool, man, ce fain ai scris ». Parca mi-as dori mai mult. Si nu ma deranjeaza (dimpotriva) comentarii critice, cat timp au argumente solide si un minim de politete. Dar macar sa vad ca au inteles ce am scris si ca se discuta pe subiect.

Numai ca nu se intampla intotdeauna asa. Astfel, din comentariile lasate de vizitatorii mei (unii semnand curajos « anonim ») am aflat nu fara surprindere ca in realitate sunt satanist, platit de masonerie, jidan/jidovit, drogat. Sau dimpotriva legionar fanatic, antisemit cronic, nazist undercover, ortodox habotnic, si ca cea mai arzatoare dorinta din mintea mea ar fi sa extermin toti tiganii, evreii si emo-kizii din lumea asta, pentru o rasa superioara si perfecta. Presupun ca vreau sa-l omor si pe Scooby Doo, daca tot am ajuns aici. Fireste, nu puteau lipsi cele in care mi se cerea sa imi sterg blogul sau sa ma sinucid cat mai repede, cele in care mi se preciza pe ton imperativ ca scriu tampenii, sunt analfabet, cretin, chelios, jigodie, incult, agramat, etc. Mai erau si rafinatii, care ma interogau ce studii am io de imi permit sa scriu de una, de alta. Spre satisfactia dracusorului din mine cele mai multe comentarii de gen sodomizau voios limba romana. Fara lubrifiant. Sau macar margarina. Boborul simtea nevoia sa se exprime si a nimerit si la mine. Adevarata glorie a venit cand alti bloggeri, din pacate insignifianti din multe puncte de vedere, au gasit necesar sa imi dedice postari de o ironie muscatoare, care ma desfiintau de la A la Z. Ar fi fost amuzant daca erau si bine scrise. Boborul vegheaza...

Nu stiu daca voi ajunge la trei ani, sincer. Pana la urma orice pasiune se termina, mai devreme sau mai tarziu. Si imi vine greu sa cred ca voi avea blog si peste 5-10 ani. Dar dupa doi ani pot spune ca a meritat.

Multumesc tuturor celor care trec pe aici, mai ales nucleului meu dur de vizitatori fideli. In anumite momente parerea lor a contat foarte mult si mi-a dat forta necesara pentru a continua. Si chiar am avut nevoie de asta. O vara perfecta pentru pestii-banana si ne revedem candva, mai incolo.

68 comments:

MB said...

Sunt nou in chestiune. Imi dau seama ca pe langa doi ani, doua luni nu inseamna mare lucru. Am descoperit blogosfera intamplator.
Doar vroiam sa te felicit si sa-ti (sa-mi) doresc sa continui la fel.
Sau mai bine, daca vei putea.
Respect.

YukiAme said...

uite altul care-o taie...ba, fartilor, ce v-a apucat?!

p.s vara frumoasa :)

Jovi said...

Suntem aproape de o varsta, aproape pentru ca blogul meu implineste doi ani in ianuarie. Si pe mine "ma tin in viata" tot comentariile cititorilor, ale prietenilor, carora le place ce citesc, ce vad la mine si ma incurajeaza pe mai departe. Acum sa vedem ce mai urmeaza.
Ma tenteaza si pe mine jobul perfect "din cauza blogului" si sa scap de serviciul asta stresant din sectorul public:D. Care ar fi acesta?
Anyway, La multi ani!

Garm said...

Man la multi ani, si la cat mai multe posturi. Eu sper sa fii aici si peste 1,2,3,5 ani ;).

Arthur Suciu said...

la tot mai multe posturi.

Adina said...

La multi ani blogului, batranule ursuz :)

Sper sa-ti pastrezi cheful de scris pe blog si in anul care vine; asa rar cum scrii, eu tot trec pe-aici zilnic.

Vacanta frumoasa.

DeMaio said...

Mi-e teamă să-ţi urez mulţi înainte...

Tomata cu scufita said...

Eu zic asa: (in primul rand, La multi ani) atata timp cat blogul te face pe tine fericit, multumit, bucuros si iti da satisfactie... sa nu indraznesti sa il inchizi din cauza hater-ilor. Nu merita efortul asta. Nu le mai permite accesul, sterge comentariile si taie si spanzura daca e nevoie.
Sunt multi altii care intra aici cu placere si citesc ce scrii. Are rost sa ii dezamagesti pe ei din cauza unora care n-au de lucru?

cla said...

E greu sa renunti la scriitura,crede-ma pe cuvant....eu sunt la a3a incercare,stergand,renuntand,luand-o de la capat...iar si iar...insa cu acelasi avant si pasiune...Scrisul creeaza dependenta,insa o dependenta constructiva,asta este tot farmecul.Priveste in urma la posturi si vei constata marea diferenta...
Mult succes!si...la mai multi ani!

zmeura said...

Cinabru, felicitari pentru cei 2 ani si ma feresc si eu sa zic La multi ani sau poate mai bine zic La cati ani vrei tu!

Oricum, ti-ai lasat amprenta si iti multumesc pentru toate lucrurile minuate pe care le-am gasit la tine.

Si, hei, suntem cam de aceeasi varsta, daca tin bine minte. ce-i cu "batran ursuz"?

apoi, intotdeauna vor exista rautaciosi, am trecut si eu prin asta. un simplu ignore si e ca si cand nu au existat.

spor si sa ne auzim cu bine.

white noise said...

la multi ani si vacanta frumoasa!

Altheate said...

La multi ani! Si sper sa revii cat mai inspirat si incisiv. Vacanta placuta.

Alter Ego Blog said...

La Multi Ani !

alk said...

Concediu placut....Dupa, mai vedem...

gala said...

felicitari pentru anii care au trecut, sper sa mai fie, un hobby nu moare asa usor, iar noi te citim cu drag

camir said...

Te rog, spune-mi si mie care e jobul perfect pentru tine, ca m-ai facut curioasa. Concediu placut!

tyler durden said...

toate cele bune, si la mai mare. Si eu sunt unul din 'curajosii" care semneaza anonim

dragoş c said...

pai multe felicitari si sa ne cititm si peste 5 ani! happy holiday!

Rontziki said...

Indraznesc sa-ti spun multi ani inainte, sperand ca totusi iti vei dori si tu asta :)
Daca iti permite timpul, macar din cand in cand, si sa scrii pe blog poate fi in continuare, daca nu o pasiune, macar o preocupare placuta, ca multe altele pe care le putem avea muuulti ani la rand :)
Imi doresc sa te mai citesc si, pana una-alta, vacanta placuta!!!

chrysallidis said...

desi in ultima vreme imi gasesc timp mai greu pentru bloguri, de fiecare data cand intru pe aici citesc cu placere impresiile tale despre carti si alte lucruri faine :)
vacanta faina si multe povesti!

Mandeea Deejay said...

bun articol :) nota 10 :)


am shi eu o intrebare !! nu vrie sa facem schimb de bannere:-?? sau de linkuri !!

contact yahoo id : mandeea_deejay ! plzz

Cinabru said...

Va multumesc tuturor pentru gandurile bune. O sa incerc sa raspund.

Mario : pentru doua luni eu zic totusi ca te descurci grozav. Multumesc, incercam. Aventurile lui Habarnam e si pentru mine un titlu de referinta.

YukiAme : ce sa fac, e cald si e bine la tara. Poate prea cald, dar rezistam eroic.

Jovi : pot spune ca regret ca l-am descoperit atat de tarziu, incerc sa recuperez. Cat despre jobul perfect, inca sunt in cautari. Multumit cu ce am, dar vreau mai mult, fireste. Mi-ar conveni unul in care sa fiu foarte bine platit si sa nu fac nimic. Ce zici, gasim ?

Arthur Suciu : multumesc la fel.

Garm : stiu si eu daca rezist atat, e bine ca totusi blogul nu e pe primul plan.

Adina : scriu rar din pacate, dar e bine ca atunci cand scriu - place. Cel putin asa imi dau seama din comentariile voastre. Si eu ajung pe la tine foarte des, ca la 24 de ore maxim.

DeMaio : brother of steel, daca tu ai rezistat la ce ai rezistat cu blogul, incerc si eu sa nu mai pun la suflet micile magarii. Hail and kill.

Tomata : tomata draga tuturor... O sa incep sa fiu mai putin deschis catre hateri. Libertatea de exprimare se termina aici cand decid eu, nu mai tarziu. Tot ce am cerut e un strop de logica si politete. Nu este ele, nu este nici io tolerant.

Elenita : e o forma ieftina de terapie si uneori ma tine in picioare. E bine ca nu ai renuntat, desi uneori e tare greu.

Zmeura : asa sunt io, mai ursuz si totodata tare batran in anumite momente. Multumesc pentru vorbele si gandurile bune, de aici si din trecut. Toate cele bune si acasa.

White Noise : mersi la fel. Sa stii ca de la tine am mai aflat si io ceva despre poezia contemporana. Nu pot spune ca-mi place in exces, dar macar nu mai sunt asa nestiutor.

Altheate : stii cat a contat sprijinul si prezenta ta in anumite momente.

Alter Ego Blog : si tie, cand o fi momentul. Dar nu uit sa trec pe la tine frecvent, cat sa fiu pe faza.

Alk : si tie. Sper sa revin cu forte incarcate.

Camir : ziceam mai sus : multi bani, nimic de facut. In lipsa vreau un tobacco shop sau sa am libraria/anticariatul meu.

Gala : reciproca e valabila. Au trecut mai repede decat ma asteptam.

Tyler Durden : stiu ca ti-e mai mereu lene sa te semnezi, dar io imi recunosc usor prietenii vechi. Hail and Kill !

Dragos c : multumesc, Dragos. Pacat ca din cei vechi s-au tot retras. Devenim veterani. Plus ca de la tine mereu mai invat ceva.

Rontziki : si mie imi place sa te citesc. Pana acum concediul e tare fain, sa vad mai incolo ce se intampla. Vesnicia a murit la sat in anumite ore.

chrysallidis : doar asta, si e suficient sa merg mai departe, sincer.

Mandeea : multumesc. Nu fac schimb de linkuri, dar iti promit sa intru pe blogurile tale si, daca se potrivesc profilului de aici, sa le pun in blogroll. Fara nici o obligatie, de nici o parte. O zi faina.

mofturi de ochelarist said...

Esti unul din preferatii mei.Iti urez sa mergi mai departe tot asa!

insemnari din subterana said...

Blogul tău este superfain,îţi dorim şi noi să îl creşti la fel de cald şi de frumos ca şi până acum.Copiii -fie ei şi virtuali, precum blogurile -nu se abandonează. Plus că are atâţia prieteni care îl vizitează, se interesează de el şi îl încurajează. Am zice că se apropie de un răsfăţ-în sensul bun al cuvântului.Cât despre "anonimii binevoitori", nu îţi face griji, invidia dublată de laşitate şi de nesimţire sunt ingredientele prostiei.LA MULŢI ANI!

Drace said...

La Multi Ani... e bine asa, ar fi fost pacat sa nu ai o pagina, pentru ca scrii fain si ai ceva spus. Faptul ca unora le starneste reactii negative blogul tau nu il inteleg, mie dimpotriva, mi se pare ca ai adunat in jurul tau foarte multi oameni buni, un blogroll care compenseaza si faptul ca nu scrii des, mereu gasesc in lista linkuri catre articole interesante. ;)

color said...

Sa-ti traiasca multi ani de-acum incolo, sau cat iti face tie placere.
Stiu, e nasol cand vin ciumegii si lasa vorbe grele sub posturile tale. Dar, pe de alta parte, ce poate sa fie mai multumitor decat sa le dai reject? Scurt, din incheietura.
Apropos de asta, am si eu o istorioara. Eu scriu in general lucruri cumintele despre pictori morti. Cu toate astea am patit-o (culmea) cu un ziarist de la "Evenimentul Zilei". Mi-am exprimat intr-un post parerea sincera ca este un bou. Printr-un vanity search, ala a ajuns pe blogul meu, a citit ce-am scris si mi-a dat niste anonime model "comitetul de locatari". Una din ele se termina cu "Rusine!!!" :)). IP-ul "anonimului" era de la trustul Expres, ceea ce mi-a confirmat faptul ca avusesem dreptate: era un bou. I-am scris direct la ziar si i-am spus ca daca n-are bilute si nu semneaza anonimele nu-i public niciun comentariu pe blogul MEU, unde scriu ce vreau EU.
Din clipa aia n-a mai cracnit. S-a dus dus cumintel la el pe blog unde m-a facut albie de porci. Acolo n-are decat sa faca ce vrea; e garsoniera lui. La mine insa... nu misca nimeni - cine misca, misca mort :)
Deci... vacanta placuta si la multi ani!

Arana said...

Esti printre primii oameni care m-a pus in blogroll si care m-a comentat desi scriu chiar mai rar decat tine. Si vin cu atata placere aici si iti admir nu doar scrisul dar si rabdarea si perseverenta cu care cauti si descoperi noi bloguri. Caci de aici am ajuns in multe alte parti. Asa ca la multi ani!

Jovi said...

Cred ca te-ai plictisi daca nu avea nimic de facut, doar sa primesti mult bani. Eu unul am stat intr-un astfel de job vreo trei luni. De la ora 8 la 10, imi terminam toata treaba, apoi ma uitam pe pereti. Am renuntat repede, alegand inversul-bani mai putini, munca mai multa.

tyler durden said...

Ii recunosti usor dar ii ocolesti pe la concerte cand sunt putine ozcazii de a-i vedea

Ale said...

ioi, ma bucur ca iei o pauza, cu toate ca nu te cunosc defel :D
Cert e ca Gradina de ciment m-a adus la tine, asa ca bucura-te linistit de vacanta, ca sa apuc si eu sa-ti citesc toate posturile

Lupul Alb said...

First, DeMaio e vinovat.
Second- vad ca ai deranjat turma in momentul sfant al rumegarii. Se pare ca le-ai produs vertijuri si aciditati.
E normal, boul care doarme tre' impuns cu biciul.
Din punct de verere al obtinerii unei rase superioare, poti sta linistit.
Prima entitate care a aplicat aceasta metoda, linsand populatii intregi de nefolositori si neadaptati a fost Doamna Natura.
De fapt e singura entitate care conteaza.
BTW, cum ai reusit sa-ti iei conced? Spune si mie......

Bogdan said...

Multi inainte!
M-ai castigat ca cititor.
Acum ma ierti, revin la citite...

Anonymous said...

te flatezi :)

tyler durden said...

@ lupul alb
Doamna natura nu a facut o treaba asa buna daca tu ai reusit sa lasi un mesaj ( bravo cinabru, esti tare)

tyler durden said...

@ lupul alb
Mateizat complet, acu 2 ani implorai pt comentarii si acu lasi chestii " filozofice"

Neliniştitu' said...

Hai, bre, Cinabrule, că pofta vine mâncând. Felicitări şi numa' bine! Rock on and death to the infidels! :))

Cinabru said...

Mofturi de ochelarist : multumesc la fel, ma bucur sa vad ca ai revenit la carti. Si ce carti.

Insemnari din subterana : multumesc frumos. Asa ar trebui sa fie, dar uneori chiar ajunge sa te scarbeasca. Da, sincer sunt chiar surprins de feedback-ul primit.

Drace : eu ma bucur ca ti-am gasit blogul, fie si cu intarziere.

Color : fain. E o propunere de rezolvare. Dar cand le vad ip-urile , dupa ce s-au jurat ca nu ma mai citesc ever, ce sa le mai fac ? Merg inainte.

Arana : pentru ca mi-a placut din start cum scrii. Cred ca asta e una dintre marile placeri, sa descoperi alte bloguri foarte bune. Asa cum mi s-a intamplat si cu tine :)

Jovi : inca n-am avut sansa, poate mai incolo. Si asa sunt mult prea aglomerat, mi-ar prinde bine un relas, fie si in doua acte, de la 8 la 10. Faina ultima recenzie, chit ca nu mi-a placut cartea.

Tyler Durden : asta e, uitasem mobilul. Dar nici tu nu te-ai dat pe spate sa suni.

Ale : buna carte, chiar foarte buna. Pai sa mai treci cand ai timp, ca mai vin ceva titluri mai noi.

Bogdan Boiangiu : ma bucur sa aud asta, macar sa reusesc sa va si pastrez. Lectura placuta.

Lupul Alb : am folosit o metoda sigura : rugaminte, cantecel de orfelinat si promisiuni ca ma pun pe picioare. Da, DeMaio e de "vina" pentru multe, asta e adevarul. Turma vad ca a intrat din nou in adormire. Somn usor.

Anonim : pai nu merit :)

Tyler & Lupul Alb : hai, ca poate iese un celebrity deathmatch. Va cunoasteti, sa inteleg :)

Nelinistitu' : hail, hail, hail and kill :)

tyler durden said...

pai am avut vaga impresie ca sunteti una si aceiasi persoana si te tachinam si eu

Cinabru said...

Tyler : daca ai ajuns sa crezi ca imi las singur comentarii, cu alte nick-uri, e bine. Dovada ca berea afecteaza grav scoarta cerebrala. Uite asa te-ai luat degeaba de om.

Te tachinam si eu.

tyler durden said...

Ma din pacate mai mult de 2-3 beri nu pot sa beau ca ma trosneste durerea de cap. Dar daca asa zici tu.............
Si sa sti ca te-am sunat la concert dar a raspuns roboata " esti in reteaua...."

lupul negru said...

@Cinabru- QED. Nu poti cere oricui un IQ cat de cat acceptabil.
Pacea fie cu tine, pseudo tyler. Probabil de la atata bataie......

Cinabru said...

Tyler : asa sa fie. Oricum imi uitasem mobilul.

Lupul negru : iti prezint scuzele mele, in calitate de gazda. Initial chiar am crezut ca va cunoasteti si ca e un schimb de intepaturi intre doi prieteni. Se pare ca nu. Enfin...

lupul negru said...

NP, Cinabru, nu ai de ce sa te scuzi pentru altii.
Heil & kill.
Ca tot vad ca am nimerit bine.:))

Cinabru said...

OK atunci. Hail !

tyler durden said...

Parca era alb lupu, acu e negru in curand o sa fie curcubeu. Nu prea le ai cu minciunelele. da e amuzant

Cinabru said...

Tyler : acuma cu cine vorbesti, ca m-ai pierdut.

Drace said...

E un lup care isi schimba parul... :))

Tyler, te-ai cam infierbantat, n-ar fi rau sa te apuci de berile alea, puteau fi o scuza... ai gafat mult prea urat.

lupul negru said...

No problem, explicatia e simpla:
Ma inegresc cand vad atata..."inteligenta creatoare" in jur.
Voi nu?

tyler durden said...

Nu stiu cat de rau am gafat sau nu, dar pot sa provoc oricand pe totzi lupii sau mieii care sunt viteji pe net la niste teste de cultura generala sau iq. Cat despre berile alea nu imi purtati voi mie de grija. Iar draga "lupule" cand mai lasi o jignire la adresa mea fi atent pe unde mergi ca dupa ce te bat la iq si tot ce vrei tu ca intelectual s-ar putea sa ma joc cu tine si altfel

tyler durden said...

Pana una am crezut ca lupul e prietenul meu cinabrul care glumeste. Asa ca astept scuze pt jignirile aduse, sau invit lupul sa isi dovedeasca inteligenta si vitejia in spatiul real asta daca nu e miel

lupul negru said...

Chiar stateam sa ma intreb daca sa-ti raspund la ....HAi sa le spunem grosolanii.
De obicei ignor asemenea specimene.
Well, azi nu.

1. Cel care GRESESTE isi cere scuze .

2. Intrecerea (provocarea) trebuie sa fie intre egali.

3. Intrecerea trebuie sa aiba o miza, ceva de demonstrat. Eu nu am nimic de demonstrat, iar pseudo-tyler a facut-o pe indelete.

4. Amenintarile imi fac bine.
Spre deosebire de altii, numele meu e public, nu-l ascund.

Concluzie: Demnitate? Nu mai astept.

Obraz? Nope!

Numai latraturi indepartate si neputincioase.

Cinabru said...

Tyler : pana la urma tu ai gresit si ai jignit inutil pe cineva. Absolut gratuit. Trec peste faptul ca "umorul" la adresa mea, aici si la DeMaio, a depasit limitele prieteniei si a intrat in grosolanie. Nu ar fi prima data, oricum. Dar exhibarile de gen, de natura intelectuala sau de galerie, ma plictisesc, sincer sa fiu.

Cat despre "glumele" de aici si din alte parti, ce sa mai zic. Poate aceasta este conceptia ta despre umor. Nu o impartasesc. Si ca o nota de amanunt e putin deplasat sa ii provoci pe altii la teste de cultura si iq, dar sa scrii in maniera troll. "Sti" la ce ma refer.

Oamenii care intra aici sunt oaspetii mei, la fel ca si tine. Si ma asteptam la putin respect, vad ca nu este cazul. Pe viitor, daca voi avea timpul necesar, voi sterge comentariile de gen.

Lupule (de orice culoare) : imi pare rau pentru ce s-a intamplat. Nu stiu daca nu ar fi cazul sa sterg comentariile jignitoare, sincer sa fiu. Esti oricand binevenit aici, daca poti sa treci cu vederea inceputul mai zgrunturos.

tyler durden said...

Poate il intrebi pe cinabru cine sunt cu adevarat si poate ce am mai facut pe la viatza mea. Cat despre numele meu public nu il fac in astfel de conditii pt ca am vrut doar sa ii fac trafic prietenului meu.
Despre onoare si demnitate nu imi vorbi pt ca am riscat destul la viata mea pt princiipiile mele. cat despre pseudo - tyler chiar imi place personajul.
Probabil ca o sa iti para rau pentru demonstratia intelectuala si jignirile din nou repetate la adresa mea, numai ca momentul o sa il aleg eu.

tyler durden said...

Distractie placuta atunci in continuare. eu doar am vrut sa te tachinez pe tine, nu aveam idee ca personajul chiar exista. Trecand peste faptul ca ma sti d eceva vreme si nu sunt alcolic asa cum s-a insinuat si cred ca am dovedit intotdeauna ca sunt un personaj cu coloana vertebrala si poate ceva cultura si iq peste medie imi dau seama ca nu mai are rost sa incer sa mentin prietenia cu cineva care ma jigneste si ma desconsidera. Inca odata scuze ( desi nu eu le datoram) pentru "poluarea" blogului. Doar am vrut sa iti fac trafic as always si sa mentin legatura cu un om pe care l-am considerat foarte drag odata

Lup Alb said...

Nu e nici o problema.
Voi continua sa vin sa citesc.
Lasitati de genul de care vorbim sunt atat de multe, incat s-au devalorizat si perimat.
Cateodata sunt chiar induiosatoare prin credinta ca pot fi facute pe ascuns , dintr-un ungher oferit de fast link srl.
Oricum, din 1998 am vazut multe pe internet.
Asa ca voi reveni la serenitate si o sa te rog ceva:
In artele martiale exista asa-numitele "trepte": la trei luni, la sase luni, la un an, la doi ani, la patru ani. Trepte pe care practicantul , in momentul in care le atinge, isi da seama ca nu stie inca nimic, si are o reactie de respingere.
Imi permit sa iti spun ca poate te afli la tranzitia unei trepte.
Decizia de abandon e a ta. Dar e falsa.
Te-am citit indeajuns incat sa-mi dau seama ca ai castigat mult ( nu financiar) pana in acest moment.
E investitia ta, in timp, in inteligenta si in oameni.
Don't cut the strings.
Multumesc.

Cinabru said...

Am ajuns sa raspund la doispe noaptea, dar am un Silent Storm in background, si nu ma lasa sa dorm.

Tyler : sa-ti dau cu copy/paste si comentariile de la DeMaio ? Problema ta e ca nu stii cand sa te opresti si cand glumele nu mai sunt amuzante. Straniu e ca in rarele ocazii cand ne intalnim esti cu totul altul.

De asta nu inteleg de ce simti nevoia sa ma jignesti si sa ii jignesti si pe cei care ajung aici. Nu e prima data, dupa cum imi aduc aminte.

Cat despre trafic, stai linistit. Nu scriu pentru trafic si oricum este peste asteptarile mele, chiar in perioadele in care mai iau o pauza. Nu castig bani din asta, e doar un hobby.

Si da, pot sa garantez ca Tyler este un tip cu un iq peste medie, cultura idem si coloana vertebrala. Cu atat mai mult ma deranjeaza felul in care intelege sa comenteze aici. Dubla personalitate curata.

E decizia ta, Tyler, daca revii sau nu aici. Ideea este sa revii cand vrei si cand ai chef, nu din obligatie. Dar asta nu inseamna sa jignesti pe toata lumea si pe urma sa te retragi ofensat. Niste scuze ar fi fost mai potrivite.

Lupul Alb : Multumesc. Imi pare rau doar ca Tyler a ales acest gen de comentarii si umor, poate mult mai mult. Dar cred ca nu considera necesar sa o faca aici.

S-ar putea sa ai dreptate, e o treapta. Cat despre abandon, dupa o scurta si necesara pauza, nu il mai consider o optiune viabila. Incerc sa revin cu postari de saptamana viitoare. Altfel, cine stie, poate scade traficul pentru care scriu. Si ajung sa-mi scriu singur comentarii pozitive, cu un nick sau altul. :)

tyler durden said...

Personal nu tachinez decat oamenii care imi sunt simpatici si ii consider " valabili" cum se spune manelizat. Chiar si reactiile mele de galerie sunt ciudate ( desi ma duc acolo de 25 de ani m-am purtat foarte civilizat) ok. Dac am considerat sa pun comentarii " tampite" e pt ca am vrut sa trezesc un om care a fost cum trebuia sa fie dar nu a prins momentul nostru sincer si adevarat ( sti bine la ce ma refer).
Fiecare din noi avem trepte de trecut in fiecare clipa.
Asa ca ii recomand lupului - Yukio Mishima - Calea samuraiului astazi. Poate treapta mea e sa renunt la umor care era una din calitatile samurailor menite sa trezeasca energii si sa lege oamenii. Cine stie poate am exagerat si am calcat echilibrul. Ramane sa aflu.
Toate cele bune

tyler durden said...

Si inca ceva. M-am simtit onorat cand tomata a scris un post despre tine pt ca am insistat eu. M-am simtit onorat ca am contribuit la asta. Am considerat ca un om de valoare trebuie remarcat.
In rest raman asa cum ma considera lumea: incult, bettziv , galerist, nazist etc.
P.S. - Lupule citeste si " 100 povestiri despre iluminare - editura Mix - brasov 2001"

tyler durden said...

asta trebuie sa stergi. Pe celelalte doua dinainte lasa-le (macar pt onoare). Cand am zis ca nu vin la concert la king diamond ai raspuns - textual " sugi pula cartier" Am trecut peste si te-am considerat un om ok in continuare. Tu ma judeci pe mine acum. Nu ti se pare un pic ipocrit? Oricum nu iti mai las mesaje dar chiar mi s-a parut mizerabil cum m-ai comentat. Nu am considerat ca castigi bani din blog si nici altceva, doar te-am simpatizat si am vrut sa te fac remarcat ( sincer) In rest- traiasca suru

Cinabru said...

Eu nu mai am nimic de spus. Dupa ce am putut citi mai sus, chiar nu am si nu vreau sa mai am ceva de spus.

DeMaio said...

Măi, oameni buni, ce aveți???
Hai să bem o bere, ce mama mă-sii, nimic nu e mai rău decât că ne vom duce undeva, cândva >:d<

Cinabru said...

DeMaio : mie imi spui ?

Господин Loham Gamadam said...

Intrati pe cel mai bun blogg de Cultura: http://gainaoptimista.blog.spot
Va multumesc!

DeMaio said...

Cinabru - ...

DeMaio said...

@Smecherov - Penibile. Încercarea de reclamă, nesimțită de vreme ce nu ai cerut voie să faci asta și considerând că ești pe la tine pe acasă, dar și blogul, începând de la culoare și terminând cu ideile. Mulțumim, ne-am mai consvins o dată, dacă mai era cazul, că numai cu greu mai avem ce căuta pe aici.

Cinabru said...

Si tot asa...

krossfire said...

Si nu te opri chiar acum, go on then :)

Lascaris said...

Cinabru iti ureaz cat mai multe postari. Eu sunt mai tanar (am doar un an), am fost tentat sa imi sterg blogul, insa am preferat mai curand sa il las in paragina, iar cand am timp si dispozitie sa mai scriu cate ceva.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...