1 Apr 2010

Dunhill - Early Morning Pipe


Tutun : Virginia, Oriental
Aspect tutun : ribbon
Aroma : english
Tarie : medie
WAF : mediu
Prezentare : cutie metalica de 100 grame

Il fumasem cu ceva vreme in urma, la una dintre reuniunile PCB, mi-a placut de la bun inceput. O mixtura medie ca intensitate, aceeasi calitate Dunhill, bine lucrata si suficient de prietenoasa pentru primele experiente cu tutunurile englezesti. Am primit recent o mostra de la Mrg si am putut sa-l reevaluez. Imi place in continuare, deci gusturile nu mi s-au schimbat foarte mult.

Early Morning Pipe vine in cutie metalica de 100 de grame, amestec de virginii (de doua feluri, bright si red) cu un adaos suficient de oriental cat sa te surprinda placut din start. Miros de tutun englezesc clasic, nu foarte tare. Se aprinde usor, taietura marunta, ribbon, si de la primele fumuri gustul este de virginie pregnanta, complimentat foarte bine de oriental. Usor, dar cu suficienta nicotina, cred ca s-ar potrivi pentru prima fumata a diminetii, eventual langa o cafea dulceaga.

Gustul este egal pana la final, fara schimbari deosebite, dar nu si monoton, plicticos. Un tutun "englezesc" asa cum ar trebui sa fie, nu incinge pipa, nu inteapa nici daca este fortat. Un amestec de tranzitie spre cele cu mai multa latakie, mai condimentata. Baza serioasa de virginie ii da o dulceata foarte placuta. Cred ca e un tutun la care voi reveni si eventual o sa-mi cumpar o cutie. Uneori ai nevoie de ceva mai "light", dar nu o virginie simpla si categoric nu un aromatic. Si atunci tutunul asta poate sa fie "the one".

Concluzie : tot ce am fumat de la Dunhill mi-a placut - Nightcap, De Luxe Navy Rolls, 965 (cel mai mult), Standard Mixture. Early Morning Pipe e un tutun relativ usor, putin dulce, foarte bun daca vrei sa descoperi o mixtura orientala si nu ai prea mult experienta. Recomandat.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...