15 Apr 2009

Germain’s Mixture 7

Producator : J. F. Germain & Son

Marca : Germain’s Mixture 7

Tutun : Virginia, Cavendish, Burley

Aspect tutun : ribbon

Aroma : placuta

Tarie : medie

WAF : mediu

Prezentare : cutie 100 grame

L-am fumat prima oara de la Mrg, care mi-a dat o mostra consistenta. Destul de uscat, mi-a placut din start : virginie cu putin burley, un fum echilibrat si simplu, foarte bun, relativ usor si fara sa ofere surprize neplacute la final. Asa ca am comandat si eu recent o cutie de 100 de grame, renuntand la tentatia unei cutii mari de McConnell.

Din cate am citit Germain’s Mixture 7 este un tutun destul de popular in Germania, o virginie in amestec cu burley si cavendish, cu o slaba aroma artificiala greu de definit, intre miere putin uscata si mirodenii necunoscute. Oricum, nimic deranjant, chiar ii aduce un strop de personalitate in plus. Cutia de 100 de grame arata bine, simplu, fara excentricitati de design grafic. Tutunul, taiat ribbon, este un amestec de auriu si cafeniu foarte deschis, cu rare fire aproape negre, mult virginia, o aroma foarte placuta. Este destul de umed la inceput, si cum prefer tutunurile ceva mai uscate l-am lasat ceva timp la aerisit. Minim o ora, preferabil mai multe.

Se aprinde usor si arde bine, mirosul initial este ciudat, greu de descris, dar foarte placut. Initial se simte puternic virginia, amestecata cu dulceata de cavendish, apoi, de la jumatatea pipei, intra in scena discret si aromele de burley. Aroma ramane uniforma, dulceaga cu note de nuca si acel ceva intre condimente si miere, foarte buna si foarte placuta, usor de acceptat si de sotiile cu nasucuri mai sensibile. Totusi, Germain’s Mixture 7 este neiertator cu cei care il forjeaza, intepand limba si infierbantand pipa destul de repede. Aviz grabitilor.

Fumat lent, este o virginie foarte buna, cu adaosuri inspirate, merge bine ca tutun de zi cu zi sau pentru evenimente « mondene », cand mirosul nu deranjeaza. Cu toata dulceata, nu este un tutun usor, are destula nicotina cat sa fie suficienta o pipa, cel mult doua. Pentru mine.

Concluzie : unul dintre tutunurile mele preferate, chiar daca nu este cea mai buna virginie incercata pana acum. Sigur voi mai cumpara, il fumez destul de des si de fiecare data cu mare placere.

Foto : http://www.annonces.de/Pfeifenshop/indexa.htm

15 comments:

Pinocchi0 said...

"...il fumez destul de des si de fiecare data cu mare placere."

La capatîiul canapelei psihoanalitice? *smile*

Cinabru said...

PinocchiO : hehe, acolo n-am voie sa fumez, nu suporta terapeutul. Desi e interesata de pasiunea mea pentru pipe.

Pinocchi0 said...

:-)
O terapie e intotdeauna un lucru interesant si plin de invataminte...

Dar eu ma gindeam ca tu ai fi terapeutul, care sta la capatiiul canalepei dupa modelul lui Onkel Sigmund ;-)

Cinabru said...

N-as putea, desi m-as incadra in stereotipul "probleme mai mari decat ale pacientilor". Cand te gandesti ca Freud fuma doar trabuc :)

Pinocchi0 said...

Hmmm, trabuc fuma?! Eu il am in minte cu pipa. Memorie creativa :-)

Cinabru said...

Eu asa tineam minte, si stiu ca din cauza celor 20 de trabucuri pe zi a aparut si cancerul. Posibil sa fi cochetat si cu pipa, nu stiu. Sigur Jung era un pasionat fumator de pipa.

feeria said...

Ei, Freud mai consuma si cocaina. :D

feeria said...

Cinabru, eu am in minte doua poze cu Freud cu pipa in gura. Sper sa nu fie creatiile imaginarului meu bogat si in acelasi timp stereotip.

Cinabru said...

Corect, si o recomanda ca medicament tuturor. Era un mic traficant, Ziggy asta :) Un fel de Scarface al psihanalizei.

"You analyze with me, you're analysing with the best"

Or something.

Cinabru said...

Posibil sa fi fumat si pipa, nu stiu. Stiam doar de trabuc. Dar daca deja amandoi spuneti ca fuma si pipa, il includem pe lista piparilor celebri. Ce sa facem, merita.

Pinocchi0 said...

Ah, nebunii ani 30... iar Viena, ah, Viena...
(Domnu' Inginer tocmai se intoarce de acolo, sa vedem ce mai povesteste.)

Cinabru said...

M-ai facut curios, astept si io povestile.

Pinocchi0 said...

Una din ele tocmai am postat-o :-))

Cinabru said...

Pinnochi0 : am vazut, mi-ar placea sa ajung si eu acolo. Cine stie, poate candva. Acum ma pun pe citit / admirat.

Pinocchi0 said...

undeva, cindva...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...