13 Dec 2007

Concert Iron Maiden la Bucuresti

Aflu de pe site-ul oficial ca Iron Maiden, de data asta in formula completa, va concerta pe 4 august 2008 la Bucuresti, pe Stadionul Cotroceni, in cadrul turneului " Somewhere Back in Time". Biletele se gasesc deja la Diverta sau pe www.myticket.ro.
Cinci categorii : de 50, 75, 130, 180, 240 Ron.

Din varii motive, am ratat concertul din 1995, si ani de zile m-am consolat cu "Da, domne, dar nu era si Bruce". Acuma e si Bruce, cica playlist-ul va fi bazat in principal pe anii '80 (happy, happy, joy, joy), asa ca trebuie sa merg. A, se pare ca scena va fi cea din Powerslave Tour (cea "egipteana).

10 comments:

cinabra said...

sper sa auzi si sa vezi ceva din tot spectacolul, cred ca va fi nebunie. Ia-ti bilet repede, ca poate nu mai prinzi.

zulu said...

De 15 ani astept sa-l vad pe Bruce Dickinson. Cand eram in liceu imi semnam tezele Bruce Dickinson si eram depunctat. Abia astept o sa mor fericit. FREEDOM. Of Doamne chiar existi, de ce m-am indoit........

zulu said...

Cinabra te urasc pt ca eu trebuia sa ma marit cu el

Cinabru said...

Cinabra, daca ma lasi, ma duc.

Zulu, si io speram sa il vad pe Bruce cam de tot atata timp. Cat priveste partea a doua, ma compromiti public.

zmeura said...

poate ne vedem pe acolo.

fara nici o aluzie cinabra :))

www.demaio.info said...

Şi în sfârşit, o să am prilejul de a da ochii cu Bruce Dickinson. Pentru că Blaze era un măscărici.
Apropos...ai văzut că vor cânta numai piesele vechi, nu? Fără prostiile de după Fear Of The Dark...şi-or fi dat seama că doar aşa mai aduc public...
Doamne, de-abia aştept...

PS - Auzisem că apar şi Aerosmith pe aici anul viitor şi mai spunea cineva ceva de Bon Jovi...

zulu said...

Te copmromit public ai? Stai sa vezi cand te-oi trezi cu Mircea Radu

Cinabru said...

Zmeura : de ce nu.
Demaio : am vazut, este ca un vis frumos. Abia astept sa iau beletul.
Zulu : te omor cu manuta mea !

www.demaio.info said...

And it's five o'clock, they took me to the gallows pole/The sands of time for me are running low...
Părerea mea...

zulu said...

da Hallowed be thy name

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...