1 Sept 2009

Dunhill : De Luxe Navy Rolls

Mostra primita de la Mrg

Tutun : Virginia, Perique
Aspect tutun : medalioane
Aroma : virginie, parca putin picanta

Tarie : medie
WAF : ridicat
Prezentare : cutie 100 grame

Mi-a placut de cand am vazut cutia la Mrg. Aroma la deschidere era surprinzatoare, virginie dulce cu un strop de picant si ceva de prajitura, de copt. Promitatoare, ca si aspectul. Jocul de nuante cafenii spre negru, aici ghiceai virginia, aici intuiai perique, banuti de tutun lucrat manual (cum scriau producatorii) si potriviti ca marime. Era a doua oara cand vedeam tutun in forma de medalioane (dupa Three Nuns), frumos asezate intr-un cerc in cutie, dar de data asta, cunoscand deja alte sortimente de la Dunhill, am fost chiar curios sa il incerc.

Am fumat la acea intalnire a clubului primul banut De Luxe Navy Rolls, Mrg mi-a mai dat doua portii pentru acasa. Prima impresie : foarte buna, dar deja mai fumasem inainte alte sortimente si ma temeam ca nu am fost foarte obiectiv. Reluat in liniste, acasa. Doua medalioane de tutun, doua plinuri generoase de pipa si un review poate putin grabit, dar entuziast.

Le-am lasat sa se mai usuce un pic si am aprins pipa cu un medalion inauntru. O pipa mai mare, pe care o folosesc de regula pentru flake-uri. Nu am impaturit tutunul, doar l-am indoit putin cat sa incapa si am aprins. Arde relativ usor si am inceput sa pufai. La inceput nu a fost nimic iesit din comun, ca si la prima incercare, o virginie bine lucrata si potrivit de dulce, fara sa intepe, dar si fara a fi memorabila. De pe la jumatate se intensifica gustul de perique, si pana spre final devine poate putin prea puternic, prea picant (nu sunt tocmai un fan al perique-ului, cred ca nu am ajuns sa il inteleg). Destula nicotina pentru gustul meu, o fumata suficient de lunga (cu un singur medalion De Luxe Navy Rolls) si un tutun la care voi reveni si pe care il voi comanda destul de curand.

Concluzie : bun, foarte bun, si din cauza taieturii si formei parca se fumeaza putin diferit. Multumesc, Mrg, pentru experienta asta « tutunoasa », chiar mi-a placut.

Aici puteti citi un review foarte bun marca Mrg, iar aici gasiti mai multe pareri, pe forumul Pipa Club Bucuresti.

4 comments:

Lup Alb said...

Stii departarea aceea din privirile fumatorilor de narghilea?
Cam asta ma incearca acum.
M-a prins citirea postului cand ascultam un pic de Doors.
Multam.Fain.

Cinabru said...

Lup Alb : Doors chiar se potrivesc pipei. Cu placere.

mrg said...

hei, cu placere! ma asteptam sa fi pufait de mult "rotocoalele". cat despre review-ul meu... mai am de invatat! de la tine, de exemplu.

Cinabru said...

Le-am pastrat pentru momente mai linistite. Au fost tare bune, cred ca o sa iau si eu o cutie. Am luat acum niste flake-uri McConnell, surprinzatoare, poate ne intalnim sa vezi si tu cum ti se par.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...