15 Aug 2007

Sfintii inchisorilor - Maica Mihaela

Ultimele ganduri

"Vor veni multi care va vor sili sa recunoasteti ca Miscarea a avut un drum gresit si ca tot restul luptei a fost o ratacire. Tuturor acestora le veti raspunde raspicat: Ei nu au gresit. Ei ne-au scos din fundul unei adanci prapastii de intuneric, dezmat si necredinta. Au aprins o faclie si am mers cu totii tinta spre ea. Daca am gresit ca am scos sabia, am si acceptat sa fim rapusi prin ea si este adevarat ca am curmat vieti de oameni pe care nu aveam dreptul sa le frangem. Dar astazi, ridicati pe jertfele scumpe ale celor ce ne-au fost calauze, vedem cararea cea adevarata si suntem siguri de lumina. Am vorbit despre Hristos si am mers in parte, dupa puteri, pe urmele Lui.
Acum suntem total ai lui Hristos si, alaturi de El, drumul nostru inseamna dragoste si lasarea tuturor celorlalte, inclusiv a razbunarii, pe seama lui Dumnezeu, iar grija noastra sa fie una singura: aceea de a cunoaste voia Lui si apoi de a o indeplini intocm
ai".

Acest mesaj a fost transmis de Maica Mihaela prin viu grai din inchisoarea Miercurea Ciuc.

Un exemplu cutremurator de credinta si de viata inchinata lui Hristos, Maica Mihaela ramane un simbol al rezistentei anti-comuniste si al credintei, din pacate prea putin cunoscut pana acum.

Sfintii inchisorilor - Maica Mihaela pe HotNews.ro, material semnat de Cezarina Barzoi si Ionut Baias

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...